Selamat Menyambut Tahun Baru 2010

By | December 31, 2009

2010-Wall

Waduh tahun 2009 akan meninggalkan kita beberapa detik lagi. Banyak lagi yang belum selesai. kesibukan dengan pelbagai aktiviti, kemesraan dengan rakan-rakan blogger.Kemelut yang berlaku sana sini peh! aku rasa tahun 2009 ni belum habis lengkap nak dilunaskan satu persatu.

Kini tahun 2010 akan muncul. Banyak perkara hadapan yang tak lagi aku dan korang belum ketahui. Artikata setiap tahun baru pun pasti sama situasi dan keadaannya iaitu tak sempat nak habiskan apa jua keadaan di tahun sebelumnya. Pasti setiap tahun baru azam2 baru akan muncul. Sama jugak dengan aku. Berjuang dan terus berjuang.

Kalau korang tak kisah letakkan azam korang untuk tahun 2010 ni. Semoga apa yang korang maksudkan rakan2 yang lain boleh mendoakan dengan apa yang korang fikirkan aku doakan agar kita sama2 beroleh keberkatan dan kejayaan. Insya-Allah kecermelangan dan prestasi tahun sebelum akan menjadi lebih cemerlang di tahun yang berikutnya. Akhir kata aku mengucapkan terima kasih dan  Selamat Menyambut Tahun Baru 2010 untuk kawan2 dan pengunjung2 blog aku ni yang lama ataupun yang baru.

14 thoughts on “Selamat Menyambut Tahun Baru 2010

    1. hazlan Post author

      betul lah.. rasanya dah memang dekat betul kita dengan akhir zaman…

      Reply
  1. Mezain

    Dah lama aku tak singgah kesini, berwajah baru sekarang. All the best Mancai.. Happy New Year!

    Azam Tahun baru nak ajak semua rakan rakan join GDI…hehe

    Reply
    1. hazlan Post author

      Bro Mezain terima kasih menyinggah… memang betul2 teringin nak wat GDI tapi apakan daya tak cukup tangan ni… Insya-Allah akan sertai gak…

      Reply
    1. hazlan Post author

      Terima kasih banyak2… semoga kita dan rakan2 lain sama2 sentiasa memperolehinya…

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *