kembali bersama semula

By | January 20, 2012

Salam Jumaat dan selamat sejahtera semua! Syukur alhamdulillah setelah berbulan menyepi dengan salah satu hobi sebagai seorang blogger sehinggakan mencecah ke tahun baru 2012 dan hari ini dapat kembali bersama semula. Kini bernafas sedikit lega dengan menghadapi pelbagai situasi diluar jangkaan dan jadual yang agak ketat telah pun dapat diatasi secara beransur-ansur walaupun belum lagi menyeluruh.

Insya Allah sekira diizinkan-Nya blog ini akan berjalan seperti biasa dengan mengetengahkan kepelbagaian konsep dan mengisi sedikit perubahan dari struktur persembahan dan pengolahan, di harap ianya akan dapat diterima oleh pelbagai golongan.

Apa pun terima kasih kepada rakan-rakan yang sentiasa perihatin, memberi sokongan dan dorongan selama ini. Aku akhiri dengan mengucapkan Selamat Menyambut Tahun Baru 2012 walaupun sedikit terlewat dan semoga selamat menuju destinasi pergi dan balik sempena Sambutan Perayaan Tahun Baru Cina 2012 yang merupakan Tahun Naga dan sangat digemari oleh masyarakat Tiong Hua ini.

8 thoughts on “kembali bersama semula

  1. suri

    salam..
    shr ker bro.mana pi diam diri sesekli muncul cam biskut cipsmore..

    harap pasni lebih rancak lagi ya.

    p/s:selamat kembali

    Reply
    1. hazlan Post author

      terima kasih suri…. aku sihat2 jer… peh banyak benda kena buat sejak akhir2 tahun 2011… dan syukur masih bernafas walaupun hilang2 huhuhuhu…

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *