percuma grafik, script dan multimedia (Nov)

By | November 2, 2010

Pada bulan Oktober yang lalu aku ada berkongsikan grafik, script dan multimedia percuma daripada barisan kumpulan Envato dan sekarang senarai terbaru grafik, script dan multimedia percuma pada bulan November 2010. Bermakna tawaran pada bulan Oktober 2010 yang lalu telah pun tamat.

1. Themesforest : Javascript Showcase

Preview & Download

2. Activeden : UFO3D – Unity Game

Preview & Download

3. Audiojungle : King Kerosin Intro

Listen & Download

4. Videohive : Beam me up

Preview & Download

5. Graphicriver : Magazine Ads + Bonus Flyer v1 / InDesign A4

Download

6. 3docean : Danze Sink and Faucet

Preview & Download

7. Codecanyon : Custom Picasa Gallery

Preview & Download

8. Marketplace : Fantasy Mannequins Moving Through Infinite Space

Preview & Download

8 thoughts on “percuma grafik, script dan multimedia (Nov)

    1. hazlan Post author

      tengok memang lawa..tapi kalau nak buat penin gak kepala ni…

      Reply
  1. suri cahaya cinta

    salam..
    yang sinki tu menariklah bro…geometri kan heeee

    p/s:maaf bro sb dah lama tak kesini..bzi sgt2 pastu baru tgh bulan lps blog down selama 2 mgu..tu pun pkai blogspot..ni plk kje pjbt bertimbun2..suri sorg pkje kt sini mmg tak menang tgan..ni pun dok curi masa jap..ilangkan bosan skit..hiii

    Reply
    1. hazlan Post author

      tu la tu.. aku pun amat2 sibuk, baru ni la boleh2 curi2 masa… sama gak maaf lama tak keblog suri tuh…

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *