hasil karangan sendiri

By | July 17, 2011

Pernahkah rakan2 juga pembaca2 yang mempunyai blog membaca sendiri posting2 lama yang pernah di karang? Bagi aku membaca sendiri posting2 lama yang di karang oleh hasil kerja tangan yang datangnya dari keringat yang diperah oleh diri sendiri akan menimbulkan rasa ingin membena satu pembaharuan untuk menambah baik lagi suasana atau perkara yang baru dalam cara bagaimana untuk mempersembahkan dan memperlihatkan kematangan cara kita bertugas oleh kerana suka dan minat  kita berkongsi dengan semua orang, ianya akan timbul di fikiran kita dalam satu masa. Itulah antara kepuasannya. Ya ke?

posting lama

14 thoughts on “hasil karangan sendiri

    1. hazlan Post author

      huhuhuhu… seronok gak menggodek2 blog sendiri ni

      Reply
  1. Affan

    Hehe. Paling best, cuba bandingkan tulis terdahulu dengan sekarang. Selalunya mesti berubah.

    Reply
    1. hazlan Post author

      huhuhuhu… lama2 menulis seperti wartawan….

      Reply
    1. hazlan Post author

      huhuhuhu… jgn bro… tapi kalau nak juga buat la… elok juga salah satu cara untuk lihat kelemahan kita yang pernah ada dan kita telah nampaknya… tampar diri sendiri (pelan2 jer..) untuk tingkatkan lagi hasil tak salah rasanya…. kat kem2 motivasi pun penah juga buat menda2 macam gini….

      Reply
  2. wazy

    Ada juga buat macam ni
    belek satu persatu entri lama,hehe kadang-kdang tersenyum sendiri apabila lihat tahap penulisan kita tu semakin meningkat

    Reply
    1. hazlan Post author

      betul tu… latihan diri secara tak lansung…

      Reply
  3. zik

    ada jugak tengok sekali sekala… tapi bila tengok .. memang ada perubahan, ada yang rasa dulu lagi baik.. ada rasa sekarang nie macam ok, macam tak.. eh entahla…

    Reply
    1. hazlan Post author

      persembahan dan pendekatan di blog bro sik makin berisi…

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.