21 thoughts on “Wordless Thursday: success

  1. wazy

    mendalam makna gamabar ni kan bro,untuk mencapai kejayaan ramai yang lihat jalan yang kita tuju tu tegak je,tetapi pada hakikatnya bersimpang-siur

    Reply
    1. hazlan Post author

      betul2… bukan senang nak berjaya… setiap perjalanan pasti ada pelbagai halangan…

      Reply
    1. hazlan Post author

      yang dah berjaya kalau nak tumbang cukup senang…

      Reply
    1. hazlan Post author

      betul tu bro… jalan yang berliku perlu diharungi

      Reply
    1. hazlan Post author

      harap2 semua rakan2 blogger tak pernah akan patah semangat…

      Reply
    1. hazlan Post author

      apa pun diri sendiri kena pandai susun atur apa yang sedang dilakukan…

      Reply

Leave a Reply to hazlan Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *